Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Saturday 27 April 2013

BESTFRIENDFOREVERANDEVER

Twenty years from now,i am gonna look back and remember  that you're that person  who could turn every frown into a smile in a few simple words,that person  who lifted  my head when i losing faith  in myself,that  person  who carried tears on her shoulders after  every fight,every break up,every death,that person that accepted every decision  i made,that person who knew who i really was and that person that made the biggest difference in my life.....my bestfriends :')

Guys,sorry okay abaikan korang. Tapi,aku tak pernah nak berniat untuk sisihkan korang. Aku cuma.. aku ada sebab. Korang kena faham aku tak mungkin aku lupakan korang. Aku ingat lagi aritu aku nangis,aku peluk tiqah kan. Sumpah selesa sangat,terasa tenang wei :'( kalau aku boleh putarkan masa,aku nak ulang masa kita lepak sesama,makan kek sesama ,buat suprise. gelabah kan masatuh tapi best :') .Fatiha selalu tangkap gambar candid. hahaha fatiha ngek. Kelakar kan bila kita satukan izzati and fatiha dengan crush diorang masing masing,macam2 yang kita buat supaya diorang dapat crush diorang,ingat lagi jumaat aritu korang pergi seminar geografi.ehish tinggalah "crush" diorang tu.Tengok siapa yang jadi mangsa keadaan sekarang? Aku juga. Aku juga yang kena jaga diorang. Takpelah,kalau diorang nakal aku  rotan guna rotan cikgu displin je. Senang ^^  kita selalu dapat dugaan kan? sometimes kita terpisah. Kita selalu bergaduh,sometimes aku rasa dah macam dah tak larat,kita selalu bergaduh,aku selalu menangis kerana korang. Aku selalu kena marah dengan korang,takpe aku sabar sebab aku tau itu semua salah aku,aku manja,aku kuat merajuk,sikit sikit aku merajuk,korang mesti tak larat kan nak pujuk aku,aku nakal. Tapi korang sayang aku kan? korang marah aku sebab korang care pasal aku kan.Aku tau itu. Hey group RD tak pernah berpecah ,aku masih ada korang. Gelang tu masih ada kan? tapi hampeh,gelang aku kat ewa :'( .Sorry guys,aku langsung tak berniat nak abaikan korang, sayang koranggggg foreber.. :'( perangai gila gila tetap wujud. Tiha,zati,ewa,tiqah,faizah jangan pernah korang anggap aku dah berubah. hati aku tetap ada korang. tiada geng lain selain RD :'(

No comments:

Post a Comment