Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Tuesday 18 June 2013

Jangan Letih Mencintaiku,

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saya suka awak,tapi bila dah dapat awak saya sayang awak,dan bila dah sayang awak,saya akan jatuh hati dengan awak dan sebenarnya saya mencintai awak. Awak,,mungkin kadang kadang saya emosi dengan awak tapi awak percayalah sayang rasa cinta dan sayang tetap untuk awak. Awak nak tahu kenapa? sebab cinta takkan bahagia tanpa gurauan. Sayang takkan ada tanpa cemburu. Rindu takkan indah tanpa airmata dan kasih takkan sempurna tanpa kejujuran awak . Saya tahu awak selalu mengalah dengan saya sebab apa? sebab saya tau awak sayangkan saya kan? Awak selalu kata awak nak lamar saya lepas awak  kerja kan? Alololo,comel lah awak ni. Awak selalu acah acah merajuk dengan saya sampai saya naik geram.Tapi awak nak tau saya sebenarnya tak suka awak merajuk dengan saya sebab saya tau saya akan rindu awak nanti. Siapalah saya nak buli kalau awak tengah marah,siapalah saya nak manja ,acah acah comel kalau bukan dengan awak. Saya selalu marah awak,tengking awak,berkasar dengan awak. Awak,saya minta maaf sebab saya selalu buat awak macam tu. Awak,percintaan,pergaduhan,persalahan faham,cemburu,dah marah. Kita anggaplah itu sebagai cubaan dalam perhubungan. Cinta itu aneh. Sukar untuk ditaksirkan. Datangnya bukan dari paksaan,perginya pula  tanpa kerelaan. Cinta itu penuh dengan kasih sayang. Kekasaran boleh mencipta perpisahan. Sayang,even saya ni cengeng,saya ni perangai macam budak budak. Satu je yang saya minta dari awak, Jangan Letih Mencintai saya,jangan pernah berubah hati disebabkan saya. InshaAllah sayang,kalau ada jodoh, kita jumpa okey? Awak jangan nakal nakal tau,nanti saya cubit. ILOVEYOUSODAMNMUCH,my SAYANG :). 
I'm sorry  I'm not best with words and that I can never find the right thing to say at the right moments,but you scare the hell out of me whenever I think of how vulnerable  I could be and what would happen if I opened up my heart.
I want to keep you in my heart,lock it and throw the key so that no one can take you away from me .

No comments:

Post a Comment