Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Thursday 31 May 2012

single better than couple :)

Hai,blog..selamat malam..kay-2 first sekali..aku nak Tanya best kea de pakwe..even aku pernah couple..ada pkwe cm tkde pakwe..baik single lgi baguih..aman hidup..sayang tk sakit pun klau tk de pkwe..tunggu la umur matang dlu..tk yah cintan cintun..nikah terus..full stop ! hope kekal lah kan..sorry to say laa aku tk jelez pun kau ad pkwe..sebab aku rse sesetengah pkwe bole mmbwa kebahagiaan dengan membimbing kita..tapi lgi setengah.. 50-50 jer weiyh..aku tak batak pun nak ad pkwe..biar pergi mampuslah..henset tk bunyi 2 bulan ke..setahun ke..nak mandi pun ada baby calling-2..alahai susahnyaa..klau tak jawab karang..bergaduh pula –.-‘

Ingatlah Gembirakan orang tuamu terlebih dahulu sebelum berusaha menggembirakan kekasih yang belum halal bagi kamu. =).. aku nak tengok mak ayah aku gembira dengan kejayaan aku dulu..aku taknak lansung tengok mak ayah menitiskan airmata sebab kecewa dengan anak dia..sorry laa..sosial aku pun..aku bukan perempuan macam..tuh… J

No comments:

Post a Comment