Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Monday 28 May 2012

teman bersama





ya allah,restuilah persahabatan kami hingga ke akhir hayat. amin.


Setiap manusia memerlukan seorang teman untuk mengadu dan berkongsi kegembiraan. Zati,tiqah aku sayang giler kat korang aku rindu sangat kat korang..aku nak ketawa dengan korang..see baru bpe hari cuti aku dah rasa macam kehilangan tempat aku ketawa selalu. aku tak boleh langsung nak bayangkan kalau aku mesti kehilangan korang. even macam-2 allah bagi dugaan kat kita tpi kita boleh tempuh kan..btw ramai yang mencemburui persahabatan suci nie kan..kay korang sabar korang kuat.

Nama diberi:syafiqah izzati

dia kawan aku yang gila-2 sket..dia satu kepala gn aku..keje selalu tak siap haha. suka menyanyi..happening..tpi kadang-2 naik angin manja susah dipujuk..dia selalu dikecewakan oleh lelaki..tapi dia kuat..dia selalu buat lawak aku pun tak tahu kalau tak dia..sunyilah kelas ni.hihih sayang sangat kat kau zati.. peace (: serious muka dia comel gila..







nama diberi:amirah nur atiqah.

dialah ka wan yang selalu membebel kat aku..keje sekolah tak siap tidur dlm kelas..mengusik orang..sampai aku gn zati pnggy dia mak..tapi dia selalu sokong dalam setiap minat aku.. dia ada pakwe tpi dah putus.. sumpah! aku kagum doe gn dia...dia kuat bila dia sanggup kehilangan orang yang dia sayang.. sayang giler kat kau.. dia comel (:





No comments:

Post a Comment