Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Tuesday 25 December 2012

Dialah Teman Dialah Saudara

Aloha,Assalamualaikum,Asal hujan tak berenti dari tadi ni? Nak mandi pun pikir 10 kali. ececece.so keje aku mengadap komputer. Online and menyanyi sorang-2 di depan komputer. Biarlah adik aku kata aku tak betul. *asah parang. 

Alolololo comel je adik manis tu,K tu maksudnya entry aku yang sebenarnya. Aku nak story sikit tentang kembar tak seiras aku ni. Kami ni dah macam belangkas asal balik kampung tak sah kalau tak berkempit. Memang nak kena berkempit je. Sampai ada orang jeles? Sapa suruh kau jeles? *kunyah obama. 


Atototo,comel tak? Tau dah. Pendek ni memang lah comel . Tapi aku lagi comel dari dye kot. Hahahaha x)

Meh nak intro sikit

Nama:Nurul Syafiqah bt Suhaimi

Umur:12 tahun

T.Tinggal: Kuala Terengganu

Fav color:Purple,that's why aku tukar nama tu jadi purple. x)

Dia ni anak sulung dari tiga orang adik beradik. K perbezaan umur aku dengan dia 2 tahun je kot?. Dia adalah buddyz kesayangan aku. Dia ni memang hantu korea kot. Belake minat korea. Tapi aku tak dah. Saya directioner. ehehehehee. Kami ialah sepupu yang paling kuat berangan. Segala benda nak berangan. Muahahahaha. Kita juga pantang jumpa camera. Kalau enset yang ada kamera pun kiteorang redah je. Well. Btw dia ni pendek woo dripada aku. Hahaha.Terasa juga aku ni tinggi. *gelak adudu. Kami manja kami takkan terpisah. Jangan risau budak pendek ni friendly orangnya. Sometimes aku tak faham juga loghat dia. Yela,manalah aku tau sangat loghat ganu ni. Kalau dia nak minta tolong mesti suruh aku, sayang, aku terima dengan tangan terbuka. Wakakakaka *sorok belakang Niall. :* Btw Thank tau sebab buat entry pasal saya. Huh! Terasa pulak den. Imissyoualways :*

“Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.” 



No comments:

Post a Comment