Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Monday 24 December 2012

Kenangan Pahit Biarlah Berlalu Pergi..

Helo,*Lambai tangan. Assalamualaikum. Harini aku dah sihat sikit? Sihat? Aku sakit ke? hmm.. Sihat daripada hati yang terguris untuk sekian lama. Mungkin kita tak selamanya lemah,adakalanya kita kuat. Adakalanya kita bangkit,adakalanya kita jatuh. Kehidupan.. Orang kata diibaratkan roda kadang kadang kita akan jatuh ke bawah dalam keadaan terkapai kapai,kadang kadang kita bangkit dengan semangat baru.Mungkin dulu aku jatuh tanpa sebarang sokongan,tapi aku yakin aku bangkit dengan semangat. Biarlah yang pahit itu pergi,biarlah hati yang terluka ini pulih. Aku penat. Aku penat untuk melalui saat pahit dalam kehidupan. Tahun baru mestilah azam baru kan? Tiada guna nak ingat semua yang telah berlalu. Tak ada guna aku nak ingat orang pernah buat hati aku seksa. Buatapa? Nak buat kolam airmata lagi? Bodoh kan? Mungkin sekarang aku kehilangan. Tetapi,azam baru mesti semangat baru,perubahan yang baru. K nak tau apa azam aku,of courselah nak cemerlang kan? takkan taknak pula kan? Hahaha pecah perut aku gelak,kalau aku ingat kata kata mak aku,"Kalau dapat 7A atau 8A,ma bawa pergi Hawai." Tersembur air aku minum air. haha tak sia sia aku belajar bahasa Hawai selama ni kan? 

In Shaa Allah,Aku akan buktikan ! 


Hawaii,Aku Datang!

Semangat Baru?

Cerita pasal semangat baru ni kan,seperti apa yang dinyatakan diatas tadilah,Kenangan Pahit Biarlah Berlalu Pergi*boleh buat filem lagi* Aku kena bangkit,takkan nak jatuh je kan? Biarlah apa yang berlaku mengajar aku erti tidak putus asa. Tiada yang sempurna atas muka ini,Semangat yang sudah hilang mungkin boleh diganti dengan semangat yang lebih kental. In shaa Allah. Aku akan lupakannya..Amin :')


Perubahan Baru?

Perubahan baru? kk Mungkin aku harus kot buat perubahan yang baru,tapi perangai aku yang gila gila tu,sorilah memang takboleh tinggalkan. Well,you know me? ha? Daa *tangan didada .dari segi sikap malas aku ni. seriusly masa form 2 ni,memang aku malas tahap gaban . bolehlah tu.. Aku memang malas nak belajar that's whylah result aku asyik turun naik,lepas tu turun terus. *gelak adudu. yelah mana taknya time belajar main pensel lah,lukislah,beranganlah. Time tu juga yang nak dibuatnya. Paling aku benci sekali bila time math. Sumpah aku rasa macam nak ponteng je kelas tu.tapi nak camne aku budak baik kan? so next year kena improvelah math aku ni . omaigad! boleh ke? in shaa Allah boleh. tapi next year memang aku kena study hard pun. okay ira ! Study,study,study!!!! :'(




Memang molek sangat kan? haha. Apapun. Wish Luck For Me :')

No comments:

Post a Comment