Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Saturday 1 December 2012

Mendung kan berganti

Assalamualaikum,ehem ehem,dah hampir sebulan kan awak tak jumpa awak. secara jujur awak,saya rindu segala galanya tentang awak. see? rindu nak tengok "dimples" kamu? mana awak mana? *jeling. alaaaa..hmmmm.. awak secara jujurnya saya cakap sebelum kita tamat persekolahan sesi 2012. saya dah buat keputusan saya nak lupakan awak.. haha apalah kau ira kau cakap je pandai. hati ni nak ke terima apa yang kau cakap ? nak nak nak? hmmm . 5 bulan awak . ulang suara ! 5 BULAN. saya tunggu awak. tunggu cinta awak . okay jom kita lihat hasilnya.... TIADA KAN AWAK ?? apa yang saya dapat selama 5 bulan. cukup saya melawan kata kawan-2 saya. sometimes saya fikir. "Cinta itu akan hadir satu hari nanti . " ouh statment yang mengarut . hmm . depan kawan saya selalu ketawa. Like this 

Whoaaa tengok senyuman adik manis itu. omey tak.. hahahhaha.. Fake Smile je tu.. :3

Macam itulah saya bila berdepan dengan kawan kawan saya. Tapi di belakang diorang ? Like This



Haa tengok ? Tak tahu kenapa. :(  
Cuba tengok tajuk kat atas "Mendung kan Berganti" nak tahu kenapa ? Sesudah hujan pasti akan muncul sang matahari yang menyinari hari hari kita pasti akan muncul sang pelangi yang mencorakkan jalur jalur yang indah. Begitu juga kehidupan,penderitaan pasti akan berganti dengan kegembiraan. Mendung tidak semestinya selamanya. Mendung kan berganti.Mungkin saya hari ini Allah beri saya kekecewaan . Mungkin satu saat nanti Allah hantar orang yang terbaik untuk ganti kecewa itu dengan senyuman. Jodoh itu adalah rahsia-Nya. Ouh awak tahu haritu saya stalker fb awak. *hari hari tau* Nampaknya mendung awak pun kan berganti kan ? Mungkin ada orang yang jadi Matahari untuk menyinari hati awak dan menjadi pelangi untuk mencorakkan jalur jalur bahagia dalam hati awak.Wah ! Tahniah Tahniah *tepuk tangan :') Semoga Bahagia ye Awak. Kita selamanya kawan. Sayang awak sekadar kawan sudah memadai.  Wassalam.

No comments:

Post a Comment