Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Friday 14 December 2012

Siapa aku kepada mereka?

Assalamualaikum,tak tahu kenapa aku sedih je arini,Rindu kot. Kat siapa? Okay aku rindu,Ayu ,aku rindu,Jah,aku rindu akim,aku rindu aiman,aku fatin. aku rindu semuanya. Ya Allah,rindunya aku.. Korang tau aku selalu mimpi korang. Korang tau tak?*menjerit. Korang takkan tahu ! korang takkan tahu semua tu.Aku rindu kenangan yang dulu. Korang ingat tak,masa bulan puasa kita curi curi minum air tebu.hahaha Ayu lah yang paling pelahap sekali,sampai habis satu jag...aiyokk,lepas je sahur kita main kat luar.. Aku ingat lagi,pukul 7 pagi kita terus main . pepagi buta tu beb..annoy kan kita? nakal kan kita? Korang ingat tak,kita selalu cerita hantu. hahaha .kita pasal rumah mok. yang berhantu.pasal sejarah rumah tu,sampaikan kita menangis bila terkenangkan semua tu,dulu kita selalu sama sama kan? tidur sama ,makan sama.kalau boleh mandi pun nak sama. Kita selalu lepak atas bukit. best kan? Masa salah sorang dari kita nangis. Mesti ada je menyokong. "Sabar ,k sabar". Kalau sorang susah,pasti semuanya susah. Kita buddyz takkan terpisah :) . Kalau aku tengah nangis,korang ada.

Tapi kan itu dulu *ulang suara*Itu dulu!!

Sekarang,siapa lagi nak macam tu? kalau aku tengah nangis,aku nak mengadu kat sape? Aku selalu berharap bila aku menangis,kawan kawan aku ada,korang ada. Aku nak korang peluk aku. Korang pujuk aku.Tapi itu semua kawan-kawan aku yang buat. Aku menangis diorang ada,diorang peluk aku,diorang pujuk aku. Aku tahu aku menjadi sangat lemah bila aku takde sesiapa. Aku tak kuat weyh/.. Masa korang tinggalkan aku. Aku tak kuat. Korang jauhkan aku? Kenapa? sebab ada orang ketiga! kan! korang cakap. cakap lah,korang ada pengganti aku ! Bila aku dengan kawan-kawan aku,bila dorang menyokong aku,aku tenang,aku kuat! Aku lupakan korang. Tapi sampai bila? sampai bila weyh? Korang ingat tak,kita selalu ketawa sama-sama. sekarang? "pengganti aku tu gantikan aku! Sampai hati korang kan? Ayu,Faizah a.k.a jah. korang jahat kan? Korang tinggal aku dalam keadaan terkapai kapai,Korang jahat !!!!!!!! *lap airmata


I'm alone without you guys :(

Dear Friend,Tiqah,Zati,Najwa,Fatiha. Please jangan tinggalkan aku. Aku perlukan korang untuk menyokong aku. Aku tahu aku tak kuat macam korang. Korang kuat korang tabah. Izinkan aku untuk tenggelam dalam pelukan korang,untuk menangis di bahu korang,untuk ketawa dengan korang,untuk bergurau dengan korang. Izikan aku. Andai saja kita terpisah,biarlah hati yang menguatkan perhubungan kita. Korang selalu ada untuk aku. Izzati kata aku kuat? Aku tabah? Zati,aku minta maaf,aku tipu! Tanpa korang,aku tak kuat ! Korang mesti tahu Aku Sayang Korang banyak banyak!

Bismillahirahmanirahim,

Ya Allah,kau kuatlah hati kami,kau kuatkanlah hubungan kami. Mungkin pelbagai dugaan yang kau berikan,mungkin pelbagai cabaran yang kau berikan. Kami jalani dengan tabah. Kami tempuhi dengan ikhlas. Ya rabbi, Kau restukanlah persahabatan ini. Amin Ya rabbal Al alamin

Bila kau pergi jauh
ingatlah aku
Bila kau di sampingku
Peluklah tubuhmu

Bila kau rindu aku
Panggil namaku
Ku datang menemuimu

Kau pegang erat tanganku
Jangan lepaskan
Kau tetap disini
Arungi malam

“Jadilah seperti Patrick yang selalu menerima & menemani SpongeBob apa adanya bukan ada apanya.” 

No comments:

Post a Comment