Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Saturday 22 December 2012

Release Tension

Aloha,Assalamualaikum :) .tup tup nak bukak sekolah dah. alohhh Najib,mohon cuti lagi  3 bulan please :'( .ehehehehehe. orait . Tension! Tension ! Tension !. Serabut sangat kepala otak aku ni. bermacam macam aku fikir. sampai airmata ni dah kering dah *lap airmata. Bencilah macam ni. *hentak kaki. Harini aku stres sangat . macam macam masalah yang timbul. itulah inilah. Masalah pergi jauh jauh boleh tak. Saya taknak awak! Saya nak Niall je. Lol tukar topik suda. btw Niall comey.aumm. back of the story| 

Nak dijadikan cerita,aku punyalah stres kebiasaannya aku cerita kat kawan kawan aku.Tapi haram sorang pun taktau kat mana. buzy kot. Okay cakap pasal "Buzy" yes! semua sombong dan"Buzy" sangat harini. Omaigadd.. Beli barang sekolah ke? Alolololo. Seharian aku tak online. Tension k,Fb semua sombong,twitter tak yah nak cakap lah. Bunyi katak dengan cengkerik je. -.-. So aku duduklah termenung di depan pintu sambil memikirkan perkara yang erghh.serius annoying! *menjerit* Termenung punya termenung tetiba muncul satu idea yang bernas. Tingg*keluar mentol atas kepala. Aku ajak lah adik aku main permainan masa aku zaman kecik dulu. Main baling selipar lah,konda kondi lah. Main kejar kejarlah. Hahaha penat tapi best.okay itu berkesan untuk aku. Yay dapat lupakan masalah. yuhuuu..

*dan dan je  aku ambil gambar tu,same kot.*gelak adudu
Penat giler kay,haha tak sangka dapat jadi budak-budak balik. Pergilah dapur untuk mengambil segelas air*ececece Bm gua power k* tengah minum sempat lagi termenung,bukan pasal masalah ke ape,tapi pasal seseorang. Omaigad omaigad.*Double what*sambil buat tangan macam Geng Wow gitu* takkanlah aku Terfikir pasal dia kot. Oh no,dia dah sombong kot dengan aku,tegur aku pun sekali sekala. Hati,pleaselah janganlah kau cakap yang aku suka dia,Tak mungkin,! :O. Aku tengah tension janganlah sampai aku lagi serabut pasal dia. Dia buat aku macam anak patung je*lap airmata. Takpelah manusia kan boleh berubah. :)

Harap hari esok lebih baik dari harini,:') Selamat malam*dah pukul 12 pun :D

No comments:

Post a Comment