Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Thursday 27 December 2012

Aku Letih :'(

Awak,kenapa saya harus menangis lagi untuk sekian kalinya? Kenapa awak tak pernah bagi saya happy untuk awak? *tunduk
Awak,tahu tak saya penat dengan semua ni. Saya tahu bagi awak saya tiada apa-apa. Tapi,bagi saya awak segalanya. Awak tahu tak saya tak suka dengan semua ni,saya nak happy awak. Saya nak happy bersama awak? Awak benci saya? Awak bencilah awak. Awak bencilah sebanyak mana awak nak. Tapi saya akan tetap sayang sebanyak mana yang saya nak? Eh? awak saya tak pernah minta apa-apa dari awak. Saya mengalah awak. Saya mengalah *pandang bulan. Awak pun sama je macam ex-BFF saya kan? Nak jauhi juga dari saya? Saya tahu kita tak rapat. Tapi itu hanya luaran,tapi dalaman? Ada tak orang tau? Ada orang tau perasaan awak? Ada orang tau perasaan saya selama ni? ada ke?*lap airmata. Saya berangan,setiap kali saya menangis awak ada,awak tolong lapkan airmata saya. Awak tau kenapa saya jauhkan diri dari awak sekarang,because I Love You sayang. K,dulu saya cuba nafikan sekeras kerasnya yang saya langsung tiada perasaan kepada awak. Tapi awak nak tau? Selagi saya menafikan selagi itulah perasaan yang sama muncul. Kenapa? Kenapa saya harus jatuh cinta kepada orang macam awak. Awak ego! Itulah salah satu sifat awak! Kenapa saya harus mengalirkan airmata kepada orang yang tidak pernah menangis walaupun sekali untuk saya. Kenapa awak? *menjerit,baling bantal* If i cry a thousand Tears because of you,/.Ye, I know I'm stupid. Stupid because to cry for those who never appreciate me even as a friend. I'm an idiot, right?  I'm tired of crying,If you don't notice my tears. It's a waste of water. Saya tak sempurna untuk awak? Saya tahu itu awak.... *pandang bulan. 


Ya ALLAH, beratnya dugaan yang diturunkan kepadaku ini. Kau kuatkanlah hati ku ini menghadapi dugaan ini sesungguhnya aku tidak mampu menghadapinya bersendirian dan bukanla permintaanku setiap apa yang berlaku ini.. Tunjukkanlah jalanMu Ya ALLAH.. aku redha menghadapi dugaanMu ini.. Amin Amin Amin… In Shaa Allah

Assalamualaikum cinta,.. :)

No comments:

Post a Comment