Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Monday 13 August 2012

13/8/2012


Hello,aku happyyy sangat arini..happy weyh kenapa dengan 13/8/2012 tarikh itu aku nak melupakan segala-galanya bagi dia. biarlah moments yang indah itu berlalu pergi.itu dah takdir kita tak boleh nak mengubah. Ya Allah terima kasih sangat kau makbulkan 13/8 itu aku gembira sangat aku happy sangat eh tadi exam pergh stress kay hahaha takpa ....sejarah kau nie memang annyoning doe susah gile satu kepala je dengan khb..hahaha okay esok exam bi pula stres tol ah.. aku mudah touching sikit ececece. okay aku ,malas nak menulis banyak-2 almaklumlah nak berbuka kene ada feel sikit. hihi malam karang nak jadi kanak-2 ribena..horaay main bunga api.! kau hado sayang? hahaha bye stop loving you . =D


awak,saya boleh tersenyum kembali. terima kasih untuk segalanya.hehe

No comments:

Post a Comment