Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Thursday 9 August 2012

About Him.

Assalamualaikum,hehehe penat hari penat sangat. kat sekolah tadi dah jadi hyper aku nie..yelah kalau aku pandang dia aku menangis,aku cublah cari mangsa buli untuk menghapuskan airmata aku ni. (kejam kan aku) hahaha,oke pasal dia pasal dia dan pasal dia lagi. urghhh tadi sejak daripada semalam terus kitaorang masam muka. aku tahu dia malu..eh pendek ? aku pun malu lah wei..dia macam biasa lah dengan kekawan dia..tapi kenapa dengan aku ? kenapa ? cuba bagitahu aku kenapa ? aku mimpi dia semalam lama sangat mimpi tu sampai sahur. tadi aku tetap degil nak pandang dia..ish ! kau ni kenapa ira ? arghhh.. betul cakap orang mulut kata lain,hati kata lain..tapi kata hati tak boleh nak menipu. Ya Allah,kenpa nie? kenapa dia. kenapa tak Aeril Zafriel ke ? Ryzal Jaafar ke ? Zamir ke ? kenapa dia ? (aku dah melalut) tadi kat astaka hampir terkantoi dengan kakak dia. bangang punya najwa ! aku borak-2 dengan kakak dia..blablablabla.then aku perasan dia pandang aku dengan kakak dia..wei jelingan yang menakutkan . kenapa? aku tak boleh nak rapat dengan kakak kau ? itu hak aku ah kan ? kakak kau baik,bukan macam kau ! haha tadi kat kelas aku mengaku dari lubuk hati aku ,aku jeles tadi bila zati ajar kau. haha aku pandang je (bdoh kan) then masa aku tgh ajar haikal,haikal perasan aku pandang kau,tapi dia buat blur dia je.aku tahu,dia jaga perasaan aku. tapi takpe aku boleh gelak lah,aku boleh senyumlah,sebab ashraf tadi.haha thank bro,pasal kau buat lawak bodoh kau tu aku lupakan masalah aku kejap(kejap je k) tadi masa balik aku selisih dengan kau kan masa depan pejabat..perghh hanya Allah je yang tahu perasaan aku..okay masing masing buat muka innocent. bila berselisih dengan kau,aku pura-pura yang aku tgh baca novel,tapi sebelum itu aku melilau cari kau..ehish ! tadi masa nak g bazaar.eh terserempak lagi.itu pun kakak kau yang hon.kau buat muka..aku pun balas lah kan ? memang aku suka. aku tak tahu kenapa aku badmood je,pasal kau tau.kenapa kau muncul ? kenapa nak buat aku menangis. hmmm (terdiam) hihi

Bismillahirahmanirahim,Aku cintakan kau.

No comments:

Post a Comment