Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Saturday 4 August 2012

M I =)

hai,para pembaca sekalian !! (macamlah ada fans) =P takdalah saja je malam ni memang boring bile si sombong + sewel + vangang = dah balik hostel fuhhh -.-'' btw hari isnin cuti..hurmm maknanya aku jumpa si pendek hari selasa waaa miss u...hoi pendek,aku suka pandang kau.aku suka tengok muka kau..kenapa kau comel sangat.. kau cerewet kan sampaii nisa main ktuk kau.haha tadah telinga je weiyh..tapi sometimes aku cembru gile vavi dengan kauu yela bila kau panggil budak perempuan depan aku,bila kau mengusik perempuan lain(usik-2 manja) weiyh menderau darah aku,cemburu k cemburu. dahlah depan aku. satu inci nama perempuan aku dengar kat telinga..aku jadi pendengar setia bila kau usik-2 perempuan itu.sabar wak sabar -.-'' aku suka bila dapat masuk library aku banyak peluang tuk tengok kau..bila aku tengok kau ,kau perasan aku pandang kau,aku gelabah..haha memang moments yang paling best ah . kau tahu kenapa aku panggil kau pendek..sebab kau pendek + comel = heehehe awesome ah. kau berzikir Ya Allah merdu siottt.. aku rasa nak mengalir je airmata..takpa tahan je..jangan kantoi suda bila mata bengkak nanti member cakap apa pulak "eh,sampai nangis dengar dia berzikir." dah naik merah muka aku.. fuhlaweiyhh. kakak kau comel ah macam kau..kakak kau ada dimple ah macam kau juga (nama pun siblings) ngeh-2 pen merah pen biru,hey sayang i love you.. ..insyaAllah kita jumpa kat sekolah nanti eh? ingat ? sometimes aku nak gile berjalan sebelah...kau tahu bila kau tegur aku..aku rasa macam dalam dunia aku dah..weiyh berdebar debar + nak pengsan siott...aku selalu gelabah depan kau..gelabah weiyh..sometimes malu juga..tapi cover jelah kan..
kay aku nak out..tweet pula..bye blogger.i love you,i miss you,take care,goodbye and goodnight u olls =)

#awak tak rasa ke saya rindu awak ?

No comments:

Post a Comment