Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Friday 10 August 2012

Saya Kuat Kan ?

Assalamualaikum terkenangkan dia. =( saya tak nak tipu dah kalau saya tak nangis,saya mengaku memang saya menangis ! kat sekolah memang selalu pandang awak,tapi saya pandang curi2 (nakal kan) heee,puteri tanya masa kat makmal kimia "awak masih suka dia kan?" oke teragak -agak nak menjawab tapi puteri paksa juga aku jawab,aku angguk perlahan je perlahan je awak,aku suruh puteri perlahankan suara dia,pergh suara dia macam aku duduk kat New York pulak ? dia ada kat belakang aku doe ! err,,tadi lepak kat library pastu tetiba tiqah bukak cite pasal dia,then dia cakap "ikmal dah ada awek." oke masa itu aku jawab dengan selamber semua traffic light belake aku redah "oh,aku tau." (sambil main henset)
patutlah kat makmal kimia tadi orang buat eksperimen kau senyap ! teringat awek rupanya. risau dekat awek yek,sian dye..pergilah balik semua sekolah lama, jumpalah awek tu setiap..tataplah awek tu tiap hari,aku pun tenang. tapi aku harap kakak kau tak pindah ! aku sayang kakak kau ! dia baik dengan aku. aku selalu main sahiba dengan dia . dia macam kau terer weiyh ! even aku patah seribu aku dah tak nangis ! aku menyesal aku habiskan airmata aku untuk seseorang yang amat mustahil bagi aku !

Mulut cakap : "Aku benci dia". Hati cakap : "Aku sayang dia". Conclusion : Sebenarnya hati dah sayang tapi mulut malu nak cakap. Kan.
I'm Alone But I'm Happy. =)

No comments:

Post a Comment