Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Saturday 11 August 2012

Hm...

Assalamualaikum,hmmm kenapa sekarang hari-hari yang aku lalui berbeza macam dulu. sedih je . marah je..sorry siapa yang kena maki sampai takut nak tegur aku ! aku mintak maaf. kerana dia . aku menangis kerana dia. aku mengaku wak aku sayangkan kau jejaka lesung pipit.semua tanya aku ? "are you still love him?" yes ! aku sayangkan dia,aku rindukan MI . Tetapi kejadian tu,aku tak tahu adakah aku masih mencintai kau. hati aku sakit sangat sayang. sakit sangat . aku terseksa untuk sembunyikan airmata daripada siblings aku,parents aku,member aku. tadi yogi balik. ya allah,gembira sangat dia cari aboy.sori yogi aboy dah beberapa hari tinggalkan awak. awak ada kite lagi lah...kite sayangkan awak lebih daripada kite sayangkan si pendek tu..yogi happykan kite kay.. iloveyouuuuuuuuuuuuuuuu hihih. dear M I hope kau happy okay,13/8/2012 insyaAllah aku cuba sedaya upaya untuk hapuskan airmata aku,lupakan kau. sorry sebab selalu pandang kau. sorry sebab selalu buat kau marah. sorry sebab aku kutuk kau pendek,aku suka buat kau marah muka nampak awesome sangat. awak senyum okay.aku nak tengok kau senyum ketawa bergurau even cikgu cakap kau "banyak mulut." hahaha tersipu-sipu malu dia. terserlah lesung pipitmu sayang. buat kali terakhir daripadaku,semoga bahagia dengan si dia. Jaga dia elok-2 kay,jangan buat dia touching. sayang,perempuan hati dia lembut sangat sekali kau sakitkan dia dia akan ingat . tolonglah jangan sakitkan hati dia okay. Kbye I'm sorry but I love you...............



Jangan cakap I Love You jika tidak mampu membuktikan kesahihan tentang "Cinta."fbelajarlah mencintai seseorang yang betul untukmu. Sayang,walaupun kau bukan milikku seadanya tapi percayalah aku sentiasa ada di setiap langkahmu. semoga kau berbahagia dengan jodoh Allah S.W.T jodoh-Nya lah membawa kita hingga ke Jannah. Amin Ya Rabbal Alamin. :). Aku selalu mendoakan kebahagiaanmu.

No comments:

Post a Comment