Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Friday 17 August 2012

3 perkataan I Love You =)

Hai,assalamualaikum . rindu orang yang dah tak sayang kite dah yang dah tak semesra dulu dengan kite. rindu sangat .dahlah awak saya taknaklah macam nie..buang yang keruh ambil yang jernih.pergi mampus lah perempuan itu. dia takda hak pun. siapa dia nak halang.dia malaikat eh ? eh bukan kan. saya nak kita"berkawan"ouh i mean kawan sekelas. sekarang niie saya dah macam tak sanggup sangat berdepan dengan awak.tatap wajah hensem awak hari-hari. kita saling membenci.saya rindu awak yang dulu.sometimes bila saya tengok awak dengan girl lain,ya Allah awak hanya tuhan je yang tahu betapa rapuhnya hati saya. awak benci saya .................... awak tak sayang saya dah..awak dah tak usik saya................ saya nak awak yang dulu!!!!!!!!*menjerit * even kite berkawan je. tolonglah awak jangan macam. hari raya dah nak dekat kan. kenapa dengan perempuan itu.kenapa dia nak menyakiti hati saya dengan awak ? kenapa ! kenapa dia kacau bilaukan perasaan orang ! kenapa awak ? kenapa ! saya sedih awak semuanya berubah . pap ! sekelip mata je. saya dah macam tak kenal awak siapa. remember it,jantung saya berdebar bila jumpa awak. hati saya selalu degil untuk berkata 3 perkataan yang indah untuk awak. hati selalu nak cakap " I Love You awak."sekarang adakah hati saya degil macam dulu lagi.ataupun hati sudah berkata "sayang, I Hate You.' 3 perkataan yang tidak disukai. kalau awak saya dah dapat meneka hati awak berkata apa.


sekarang satu je saya minta dari awak, Leave Me Alone ! saya dah tak sanggup. nak menagih cinta yang sia-sia daripada awak. awak adalah orang paling mustahil yang untuk saya dapat. Jodoh saya bukan dengan awak. insya-Allah jodoh awak dengan dia. Amin. Cinta yang kubina dalam hati kian hancur dimusnahkan olehmu,sayangku kau adalah memori yang terindah. saat kau berjenaka denganku. Terima kasih kerna dahulu kau menceriakan hidupku. andai kau tahu aku cuba untuk menghapuskan memori itu. setiap kali aku pejamkan mataku memori indah itu lah yang selalu muncul. bermimpi denganmu sudah membuatku tenang, melepaskan rinduku kepadamu. yang terakhir buatku Selamat Tinggal Cinta Hatiku. Semoga kau berbahagia. Semoga kau selalu tersenyum. hapuskan segala airmatamu. Ku tetap tersenyum khas buatmu. =D

No comments:

Post a Comment