Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Thursday 16 August 2012

Awak,saya nak ucap Selamat Hari Raya.

Assalamualaikum awak,semalam last day saya jumpa awak,(kat sekolah) oke awak masuk khatam al-quran .pagi saya datang sekolah then pergi kat tiqah dan fatiha,then dia cakap"weiyh,cuba teka dia pakai baju apa ?" okay aku blurr fatiha cakap "cuba tengok tu." aku pandang lah kau ! oh maiii kau berbaju melayu biru laut gitulah.. Ya Allah,comelnyaaa kauuu..sumpah saya melting tengok awak.. saya tak tipu.
sejak dari perhimpunan hingga masuk ke surau oh mai mata nie degil betul asyik nak pandang je dia. oke duduk dekat izzati.saya dengar je awak mengaji. sumpah awak suara awak merdu sangat awak. nisa pandang aku.ha ? aku blur cuba cover hehehe,lepas sesi pertama masuk kelas sambung exam,,masa kat kelas erm oke cuba cover taknak tengok wajah ketampanan awak tu,.. nasib awak duk belakang saya duduk depan.yeah.oke before exam bermule diorang suruh study last minit kejap. ah ! sumpah aku tak boleh fokus.sebab aku nampak kau tersenyum-senyum nampak terserlah lesung pipit omey kau sayang. comelllllll.fine aku cover lagi malu. last day sekolalh abis je math 1 terus g surau bingkisan aidilfiri ak tengok kau duduk dekat aku. oh yeah aku boleh pandang kau. hehee tapi tak boleh sangat sebab kau ada dekat dengan aku. then aku salam dengan kakak kau.dupdapdupdap berdebar doe. hehehehe dan finally last aku tengok kau kat astaka. last aku nak ucap selamat hari raya. aku tak sanggup nak tengok kita bermasam muka. tak sanggup awak. takpelah..kehendak masing-masing kita boleh nak paksa. bye assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment