Hai cantik Hai hensem

My blog my story

Wednesday 8 August 2012

Menangis Dan Menangis dan Menangis lagi

hai blog,penatlah harini,penat sangat. woi my tears cukuplah mengalir,cukup ! buat apa nak menangis dengan orang yang salah untuk.kita buat apa ? jangan jadi bodoh. penat weiyh penat sangat. semalam aku menangis sebab aku kehilangan aboy kucing yang selalu buat aku tenang,dialah buat aku selalu tersenyum,aku rindu nak peluk dia,nak buli dia.rindu sangat. harini ada manusia yang kurang ada perasaan yang tak tahu nak menjaga perasaan orang lain,telah memperkecilkan aku ! sakit sangat hati ni,sakitt sangat.menangis dah menangis lagi. kau perfect sangat ye sayang,sampai ka kutuk macam tu. dah rasa diri perfect lah kan ? *cekak pinggang kau kena ingat secantik kau pun kau ada juga kekurangannya. kau tahu aku malu sangat. aku malu depan dia. aku malu depan budak laki..aku malu sangat depan budak perempuan.. malu wei malu sangat..aku takboleh langsung nak sengkang airmata aku ni* kesat airmata . sejak kau aibkan aku,sometimes aku pandang dia. airmata aku luruh.*ala-2 musim luruh. kau tau tak ! sejak pada tu aku menyesal aku menyesal dan sangat menyesal aku pernah suka kat dia,anggap dia crush aku,pandang dia setiap hari,usha kakak dia setiap,tersenyum bodoh bila berselisih dengan dia. aku menyesal semua tu. ! fullstop ! aku tak nak menangis. tolong aku penat berlakon depan kawan aku,aku penat berlakon depan zati,depan tiqah,depan tiha. aku gelak depan diorang.tapi belakang diorang. Ya Allah,aku telah menipu diorang. aku ketawa sedangkan at the same time aku menangis. i know i can't be strong without you alls guys. aku mengaku.
kenapa aku boleh suka kau pendek . ? kenapa aku boleh terpikat dengan kau wahai jejaka lesung pipit * muka comel kejap =p * kenapa ? jawab! hahaha. kau annyoning gile sewel. kau annyoning sangat . sakit hati. kau dengan member bangang kau tu satu kepala je. memang perangai WTF semua, aku kurang ajar ? wei sewel ? siapa yang mula dulu kurang ajar ? bukan kau ke sayang ? ha ? bodoh kan kau ! grrrrr...

*aku penat esok ada math 13 / 8/2012 hari membuatkan aku lupa segala galanya pasal kau.cukuplah. 13/8 itulah masanya. tidur dulu. bye goodnight. *OFFLINE ............................

No comments:

Post a Comment